onsdag, november 12, 2008

Kom igen Sven!

Min härliga och underbara kollega Sven kändes sig lite deppig idag. Jag försökte muntar upp honom med att bjuda på fika. (vilket iof redan är gratis, men tanken räknas)och efter att jag lyssande på i cirka 30 sekunder. Började prata om mitt. När jag babblat på i en kvart var fika stunden var slut.

Och nu kom jag på att ja, just det - det var ju Sven som ville prata. Jag känner mig precis som i sketch med Ulla Skog och Susanne Reuter i filmen Lorry.
Den där Ulla Skog har fått stryk av sin man och vill prata om det med sin vännina Susanne Reuter. Medan Reuter bara babblar på om hennes lyxproblem och inte lyssar ett dugg på Ulla... he he he den sketchen är jättekul.

Så var det idag, sorry Sven

Sven under mitt babblande, he he he

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Millan! Nu får du bjuda Sven på lunch och tejpa igen din mun.
Kram Annica