lördag, november 29, 2008

Dagens bästa - shopingrundan

Jag köpt nästan en transport idag - och varför inte - jag har ju två hästar - Raring och Lyckan - jag behöver en transport! JAG VILL HA EN TRANSPORT!

Min ständiga vapendragare och min högra hand Annika och jag tog en runda på mässan. Och visst fanns det massor av prylar - mest skit!

Men först åt vi lunch med Sussie (hon rider i min dressyrgrupp) och Åsa (hon har ridit i min grupp för många många år sedan, nu fikar vi mest)...uräcklig lunch fick vi klämma i oss i cockpitbaren. Äckligt och dyrt - FY SKÄMS GLOBEN!


Annika inser också att jag måste ha en transsport, fast helst vill jag ha en lite lastbil, det vore det bästa!


Annika behöver nya ridstövlar. Ja, du, Annika vad ska det bli, julklappar till barnen eller nya stövlar? Valet är lätt - du ska ju tävla snart. Och dom där stövlarna från Mountain Horse skulle passa dig perfekt - KLIPP TILL!


Men vi kom åtminnstone hem med ett par sockor.


Tyvärr kunde jag inte stanna kvar och kolla på Peter när han debuterade med sin nya singel.

God natt!

Inga kommentarer: