söndag, november 16, 2008

Party hos Matte!

Svennebanan-ställe eller inte. Matte hade i alla fall fixat champang till oss när vi kom. Tack:-)

Jag, Helene, Catrin, Anette, Ullis och Peter partade på Mattes stället(f.d Alladin)i går. Och vilket "ålandsbåt" - där fanns allt och alla blandade på ett och samma ställe. Rätt kul och du frågar mig, men jag tror inte man ska vara helt nykter som jag var. Det krävs nog lite sprit innanför västen för att känna sig i fas med alla på stället - Herrgud!

Typ, jag och Peter var de enda nyktra. Vid midnatt ville Peter och Anette gå vidare. Hon till Stureplan, han till Golden Hits (som om det skulle vara mindre svenne-banan-ställe än Mattes hak). Vi andra hängde på. Och som vi misstänkte var det kö - överallt!

Så vi fick vackert krypa till korset och knalla tillbaka till Matte. Bra tycker jag!
Till saken hör att just innan vi skulle dra mötte vi George Scott, svenska proffs-boxaren, som tog OS-Silver 1988 med sitt gäng. Efter en stund chit-chat i dörren, hurvida det var ett bra ställe eller inte, om vi skulle vara kvar eller inte. Dom tråkade oss för att vi gick - vi tråkade dom för att de var kvar. Sagt och gjort vi drog. Så visst var det ett nederlag att komma tillbaka. Ett nederlag som bjöd grabbarna scott på ett gott skratt - men det bjuder vi på! Peter ska säga följde inte med tillbaka. Han gick vidare till ett annat stället - Vodka baren.

Tobias Walin från Let´s dance var där när vi kom tillbaka. Tobias ställde nyfikna frågor om Let´s dance, vad skulle jag svara på dom. Han fick fortstta vara nyfiken. he he he...

Vi partade på till klockan 03.00, sedan var det dags att åka hem till landet igen.

Jag hade iaf roligt, ska nog dit igen någon gång.

Schyst käk och skumpa!!!


Verkligen roligt att vara ute med Peter och Anette - yes, JÄTTEROLIGT! ;-)


ÅÅÅÅ nej - vad var det för sms som hon drog i väg här???


Mmmmm det kan man ju undra!!!


Min bästa papparazzibild för kvällen - ha ha ha - inte en branschen för mig, va?!


Hoppas vi kan gå ut snart igen!

Kram
Mills

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nog ska vi ut på partaj igen, de var ett stört skönt gäng och kul hade vi så det gör vi snart om

Anonym sa...

HURRA!

Anonym sa...

Vilken kul blogg! Både häst och fest på samma gång, kan inte bli bättre! // Johanna Due-Boje

Anonym sa...

MÄH...vilken härlig bild du hitta på mig o snicko..haha..jag ser ju ut som en crack...hahaha! Men kul hade vi. Matte...yusen tack för ditt tuggumi :) Puss min bästis Millis/ kram din fiffiliff

Unknown sa...

I Love Fiffiliff