måndag, november 24, 2008

Häst & Ryttare

Det är inte annat än att jag gillar tidningen Häst & Ryttare just nu. Ja, ja jag vet att jag har gnällt lite på tidningen i tidigare blogginlägg, att jag tycker den känns som en medlemstidning och allt det där - men nu är allt som bortblåst.

Jag är med i det här numret. Jag och Rurik på bilden och texten om bloggen. Det står att jag ska blogga från Globen och hästeriet där under helgen. Japp! Det är just vad jag ska göra. Jag ska försöka hålla er uppdaterade på sådant som inte ligger med i resultatlistorna och på deras egen sajt, det kan ni läsa där. Tänkte mest hålla kolla på folket som rör sig lite kors och tvärs.

Men först vill jag bara visa hur det såg ut när vi plåtade för Häst och Ryttare. Fotograf Janne Danielsson kom till stallet. Han har för övrigt fotograferat för TV4:s årsredovisning och som också kammade hem pris för bra layout två år i rad.

Nåväl, Janne kom till stallet och så här såg det ut den kvällen:

Vi poserade!


Jag godkände bilden - det har jag lärt mig på TV4;-)


Och så här blev resultatet - trolleri trollera!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg bild det var millis kram ullis

Birgitta sa...

Jättefin bild! Jag visade min sambo artikeln och det första han sade var: 41?! Hon ser inte ut som 41, och det menade han snällt, alltså att du ser mycket yngre ut. ^^

Unknown sa...

ha ha ha tack ska ni ha. Jag känner mig fin, grrrrrrrrrr :-)