fredag, november 07, 2008

Personalfest

Så här ser det normalt inte ut en fredageftermiddag på mitt jobb. Men den här kvällen är det personalfest. Wips! Halv fem var det tomt, ha ha ha jag gissar att det just då blev fullt i omklädningsrummet vid gymmet. Alla vill piffa inför festen.

Själv fick jag åka till akuten och kolla min nacke. Sist jag red Rurik blev han "rädd" för något och drog iväg. Vi var precis klara med passet och jag satt med långa tyglar och rätta till jackan. Och vips, blev Rurik lite rädd, precis som hund när de blir rädda eller glada drog han in rumpan och drog. Det blev ett jättehäfigt ryck och jag åkte bakåt.

Tänkte inte mer på det men när jag vaknade på morgon hade jag superont i nacken. Det blev inte bättre under dagen utan tvärt om. Så jag fick åka till akuten ock kolla. Bra att få en koll och dokumenterat det hela om det blir något trassel framöver.

Nu ska jag sova. I morgon ska jag upp tidigt och åka med Catrin till Västerås. Där har hon en mediadragning för hennes polistiska vänner. Jag följer med i egenskap av hennes mentor. Det ska bli intressant att lyssna på henne och se hur hon tar mer och mer mark. Catrin är en superduktig retoriker och bra på att få andra att lyssa och förstå.

Catrin!


Sen hoppas jag att Ullis har hitta på nått skoj till oss. Fast det måste vara rätt lugnt med tanke på min nacke.

Måns är fortfarande lite dålig. han är hos sin pappa. Hoppas han kommer hem på söndag.

Sov Gott!
Cam c",)

Inga kommentarer: