söndag, november 09, 2008

Linda Isacsson och Robinson

Min vän och kollega Linda Isacsson blir programledare för Robinson 2009. Hon blir i och med det världens första kvinna som helt solo leder programmet. Kul! Inspelningarna börjar första eller andra vecka i januari. Då åker hela teamet till Filippinerna. Och på en av alla cirka 7000 örar spelas Robinson in.

Några bland andra producenten är redan där. Jag är pressansvarig och väntas förmodligen också åka dit med pressen de första veckan. Nu vågar jag ju knappt andas något om det, men jag vill kanske inte åka ifrån fölet under den tiden. Näää, jag är faktiskt inte speciellt förtjust i att vara på varmare breddgrader, jag trivs i det nordliga klimatet.

Det är klart att jobbet är roligt och utmanande och allt det där... men jag kommer ha sååååååån sjuk hemlängtan.

Vi får se hur det blir!

Hursomhelst, det här har upptagit halva min söndag, det är återigen ett roligt jobb, men... det skulle vara skönt att få vara ledig en hel helg - det händer ALDRIG!

Här är från i sommras när vi fick sitta modeller år fotografen innan gruppbilder för Bonde söker fru tas. På bilden Cissi, Jag, Jakob, Linda och Mia.

Inga kommentarer: